Thursday 15 March 2012

new cycle

Sekarang ni saya di CD5. Selasa lepas baru ni telah ke LPPKN. Appointment kali ini adalah preparation untuk buat IUI yang sepatutnya planning bulan lepas. First of all, Dr telah terangkan bagaimana preparation expecially penggunaan ubat2 yang terlibat. Saya diminta untuk makan Clomid 2 biji bermula malam tu dan 1 suntikan Gonal F bermula malam tadi selang sehari sehingga 20 Mac. Nurse telah pun ajar bagaimana nak buat proses suntikan. malam tadi saya telah lakukan actually taklah susah mana cuma perasaan gementar tuh memang ada menggigil2 alhamdulillah berjaya saya buat. Waktu makan ubat clomid dan suntikan Gonal F hendaklah dibuat pada waktu yang sama.

CD12 atau 21hb ni appointment Dr untuk TVS, mudahan telur membesar dan sihat seperti dirancangkan...

Ya Allah permudahkanlah urusan hambamu ini mendapatkan zuriat. Semoga zuriat-zuriat kami sihat, sempurna sifat, soleh & solehah yang boleh menambahkan kebahagiaan kami suami isteri dan keluarga... Aku bersyukur di atas kurniaanmu ya allah.

Ameen...

No comments:

Post a Comment